Romanian Italian
Conectare
Informatii generale Bank@You
Manual de utilizare
Liste de comisioane
Modele fisiere plati
Informatii utile
Noutati
poza_cu_cafea_pe_laptop.jpg
Conectare Internet Banking - Bank@You

    Sfaturi utile de securitate

    Protejati-va calculatorul de amenintari informatice utilizand programe antivirus si antimalware. Asigurati-va ca acestea sunt versiuni actualizate la zi.
    Actualizati-va calculatorul cu ultimele versiuni si patch-uri de securitate ale sistemului de operare si ale browser-ului.
    Atunci cand accesati pagina noastra web sau aplicatia de Internet Banking asigurati-va ca folositi o conexiune securizata (HTTPS scris pe fond verde).
    Nu dati curs actiunilor solicitate prin e-mail-uri in care vi se cere sa sincronizati token-ul/ digipass-ul, sa va confirmati identitatea, sa faceti click pe un link care duce la o pagina de internet in care vi se solicita sa introduceti date personale/confidentiale.
    Veneto Banca nu va solicita niciodata furnizarea de informatii personale/confidentiale cum ar fi: user-name (ID utilizator), parola, cod de securitate generat de token/digipass, CNP, PIN, etc., prin niciun canal de comunicare (telefon, e-mail, internet). Va recomandam sa stergeti orice mesaj e-mail suspect in care vi se solicita sa furnizati in orice forma si in orice mod date personale/confidentiale. Nu deschideti fisierele atasate la mail-urile primite de la expeditori necunoscuti.
    De asemenea, exista posibilitatea ca anumite programe (malware) sa fie instalate fara voia dvs. pe calculator si, ca urmare, sa apara ferestre pop-up in momentul conectarii la serviciul Internet Banking sau in timpul realizarii unei tranzactii. Va rugam sa nu dati click pe aceste ferestre si sa informati imediat Banca la adresa de e-mail securitate-ib@venetobanca.ro.

    Accesul in aplicatie

    Atunci cand doriti sa va conectati la aplicatia Internet Banking - Bank@You, va rugam sa verificati intotdeauna ca aveti o conexiune securizata, semnalata in browser prin „https”, si ca certificatul digital al website-ului este valabil, aceste elemente garantandu-va autenticitatea serverului de aplicatie al Bancii.
     
    In cazul introducerii eronate a parolei de trei ori consecutiv, accesul in aplicatie se va bloca.

    In cazul in care ati uitat parola sau accesul in aplicatie este blocat, este necesara completarea formularului “Cerere pentru blocarea/deblocarea contului de acces si mijloacelor de identificare si securitate pentru serviciul Internet Banking – Bank@You” si depunerea acestuia la sediul agentiei Bancii unde aveti deschis contul.

    Asistenta

    In cazul in care intampinati probleme in ceea ce priveste accesul in aplicatie sau realizarea unei operatiuni, aveti la dispozitie Serviciul de asistenta Bank@You disponibil:
    • Telefonic, la unul din urmatoarele numere:
      • TelVerde 0800.830.300, gratuit din retelele de telefonie nationale, in fiecare zi bancara lucratoare intre orele 09.00 - 17.00;
      • (+4) 021/317.13.04 din retelele de telefonie nationale si din strainatate, cu tarif normal, in fiecare zi bancara lucratoare intre orele 09.00 - 17.00.
    • Prin e-mail la adresa internetbanking@venetobanca.ro.
    INTERNET BANKING - BANK@YOU

    outdex_onlinebanking.jpg

    telverde.gif

    CONECTARE
    Curs valutar
    MonedaCumparareVanzare
    USD3,75263,9278
    EUR4,55004,6500
    19.09.2017 - 08:55
    Aceste cursuri sunt valabile pentru tranzactii exclusiv pe conturi.
    RATE DE DOBANDA

    Rate de dobanda si indici de referinta

    DESCARCARE

    RETEA TERITORIALA
    mapa_small.gif Lista agentiilor si date de contact

    DETALII

    Powered by iSite